Μπορείτε να κάνετε αίτηση αλλαγής παρόχου είτε online, είτε τηλεφωνικά στο 18185, είτε συμπληρώνοντας την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πατώντας εδώ, είτε συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα της ΚΕΝ.
Πρόκειται για μια εύκολη και καθόλου χρονοβόρα διαδικασία, τόσο για τα οικιακά πακέτα όσο και για τα εταιρικά και τη Μέση Τάση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της ΚΕΝ στο 18185.
Στους εξειδικευμένους συνεργάτες της ΚΕΝ, καλώντας στο 18185.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά για πελάτες Χαμηλής Τάσης:
Σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων του χρήστη της εγκατάστασης, όπως αυτά είναι καταχωρημένα στον αρμόδιο διαχειριστή, απαιτείται:
Απαιτούμενα νομιμοποιητικά για εταιρείες Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε., Α.Ε., Ι.Κ.Ε.:
Σε περίπτωση που η σύμβαση υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο (άλλο από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι τούτο επιτρέπεται από το καταστατικό, για τη νομιμοποίηση του υπογράφοντος απαιτείται:
Για τη μετάβαση από τον προηγούμενο πάροχο στην ΚΕΝ απαιτείται διάστημα μικρότερο της μίας εβδομάδας από την ημέρα παραλαβής της αίτησης. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια εξολοκλήρου εμπορική συναλλαγή δεν θα υπάρξει διακοπή παροχής ρεύματος κατά τη διάρκειά της μετάβασης από τον έναν πάροχο στον άλλο.
Η μετάβαση στην ΚΕΝ δεν επιβαρύνει οικονομικά τον καταναλωτή (οικιακό ή εταιρικό).
Εάν υπάρξει βλάβη ή διακοπή της παροχής ρεύματος ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στην Υπηρεσία Βλαβών του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου. Δείτε τα τηλέφωνα επικοινωνίας ανά περιοχή εδώ.
Η εγγύηση που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο ρεύματος επιστρέφεται με τη μορφή συμψηφισμού στον τελευταίο λογαριασμό που θα λάβετε, ο οποίος ορίζεται ως τελικός-εκκαθαριστικός.
Το ύψος της εγγύησης εξαρτάται από το πακέτο των καταναλωτικών σας αναγκών. Συγκεκριμένα για τα πακέτα KEN for HOME - Γ1 & Γ1Ν, το ποσό της εγγύησης είναι 50 €, για Πακέτα ΚΕΝ for BUSINESS - Γ21 είναι 100 €, για Πακέτα ΚΕΝ for BUSINESS - Γ22 (8kVA έως 55 kVA) είναι 250 €, για Πακέτα ΚΕΝ for BUSINESS - Γ22 (85 kVA έως 250 kVA) είναι 350 € και τέλος για Πακέτα ΚΕΝ for BUSINESS - Γ23 είναι 300 €.
Το ποσό της εγγύησης θα περιλαμβάνεται στον δεύτερο λογαριασμό που αποστέλλεται στον καταναλωτή και προβλέπεται έκπτωση 20% επί του ποσού της εγγύησης με την εμπρόθεσμη πληρωμή των πρώτων 12 λογαριασμών. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να καταβάλει εγγύηση στην περίπτωση που επιλέξει την εξόφληση των λογαριασμών του μέσω πάγιας εντολής. Στην περίπτωση αποχώρησης από την ΚΕΝ η εγγύηση επιστρέφεται με τη μορφή συμψηφισμού στον τελευταίο (Τελικό) λογαριασμό που θα λάβετε.
Ο λογαριασμός εκδίδεται σε μηνιαία βάση και θα σας αποστέλλεται ταχυδρομικώς αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή (εγγραφή στο MyKEN), εφόσον το επιθυμείτε.
Ο καταναλωτής θα λαμβάνει μηνιαίο λογαριασμό που θα περιλαμβάνει τις ανταγωνιστικές ενεργειακές χρεώσεις της ΚΕΝ, καθώς και τις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις και λοιπές χρεώσεις λογαριασμού που είναι ίδιες σε κάθε πάροχο ενέργειας. Η ΚΕΝ πληροφορείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την κατανάλωση του πελάτη από τις αρμόδιες υπηρεσίες, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα σχετικής ενημέρωσης κατόπιν αίτησης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον λογαριασμό σας κάνοντας εγγραφή στο MyKEN.
Πέραν των χρεώσεων της ΚΕΝ για την κατανάλωση ρεύματος, ο λογαριασμός περιλαμβάνει τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, τον ΦΠΑ, καθώς και φόρους και εισφορές που ο καταναλωτής οφείλει να πληρώσει σε κάθε προμηθευτή και οι οποίοι αποδίδονται στο κράτος.
Για περισσότερες πληροφορίες, απορίες και για κάθε είδους εξυπηρέτηση μπορείτε να καλέσετε στο 18185 και να μιλήσετε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.
Η επιλογή της ΚΕΝ προσφέρει χαμηλότερες χρεώσεις, άψογη εξυπηρέτηση από εξειδικευμένους συνεργάτες, επιβράβευση της συνέπειας με έκπτωση έως 15% και αξιόπιστη συνεργασία.
Η μετάβαση στην ΚΕΝ μεταφράζεται σε χαμηλότερες χρεώσεις και άψογη εξυπηρέτηση από έναν αξιόπιστο πάροχο ενέργειας.
Η ΚΕΝ έχει την υποχρέωση να παρέχει ενέργεια στον καταναλωτή για όλο το διάστημα της μεταξύ τους σύμβασης σε ανταγωνιστικές τιμές προσφέροντας παράλληλα άψογη εξυπηρέτηση.
Για να απαλλαγείτε από τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού υπέρ του δήμου, για το ακίνητο στο οποίο διακόπτεται η ηλεκτροδότηση και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί, αρκεί να υποβάλετε σχετική δήλωση στον οικείο δήμο, όπου θα ενημερωθείτε και για τους όρους της απαλλαγής (άρθρο 222, ν. 4555/2018 (Α' 133/19-7-2018).
ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ | ΔΟΣΕΙΣ | ΠΟΣΟ |
25% | 1-5 | <200€ |
10% | 1-5 | >200€ |
20% | 1-5 | >200€ |
30% | 1-6 | >200€ |
35% | 1-6 | >200€ |
45% | 1-6 | >200€ |
55% | 1-6 | >200€ |
Οι πελάτες που έχουν ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και όσοι έχουν ενταχθεί στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, έχουν τη δυνατότητα να διακανονίσουν την εξόφληση της οφειλής τους, όπως και σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Προμήθειας, ήτοι κάθε μηνιαία δόση δεν υπερβαίνει το 50% της αντίστοιχης μηνιαίας δαπάνης του πελάτη για Ηλεκτρική Ενέργεια. Για τον υπολογισμό της μηνιαίας δαπάνης λαμβάνονται υπόψη οι χρεώσεις εκκαθαριστικών και έναντι λογαριασμών των μηνών κατανάλωσης στους οποίους αντιστοιχούν οι ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί του πελάτη. Η ως άνω δυνατότητα, όμως, δεν απαλλάσσει τον Πελάτη από την ευθύνη του για εμπρόθεσμη εξόφληση των οφειλών του προς τον Προμηθευτή.